2012年 03月 02日
G-POWER M5 Bi-Tronik III with 640 horsepower |
有無を言わせずの圧倒的な立ち位置が好き♪
G-POWER M5 Bi-Tronik III with 640 horsepower
G-Power unveils their first iteration of the super-tuned up BMW M. Dubbed Bi-Tronik III, the sporty sedan takes its limits to a new level. From the factory standard 560 hp/ 680 Nm, the German tuner pushes the M5 to now produce 640 horsepower and 777 Nm of torque (572 lb of torque).
0 to 62 mph now comes in just 3.9 seconds and top speed was raised to 315 km/h (195 mph).
To cope with the increased power, a G-POWER Braking System is included in the most likely very expensive package (pricing to be released at 2012 Geneva Motor Show). The braking system uses six brake pistons and up to 396 mm brake disc diameter. The G-POWER brake package is completed by brake pads with a larger pad area, higher friction rate as well as metal-coated brake lines.
G-大国はスーパー調整された上に向かうBMW M. Dubbed Bi-Tronik IIIの彼らの最初の繰り返しを明らかにします、スポーツ・セダンは新しいレベルに対するその限度をとります。 工場標準560馬力/680のNmから、現在640馬力とトルク(572lbのトルク)の777のNmを生じるために、ドイツのチューナーは、M5を押します。
0~62mphは現在ちょうど3.9秒入ります、そして、最高の速度は315km/h(195mph)まで増えました。
増加した累乗に対処するために、最も見込みのある非常に高価なパッケージ(2012年のジュネーブ・モーターショーでリリースされる価格設定)に、G-POWER Braking Systemは含まれます。 ブレーキ・システムは、6つのブレーキ・ピストンと最高396mmのブレーキディスク直径を使います。 G-POWERブレーキ一括法案は、より大きなパッド域、より高い摩擦率ならびに金属メッキ・ブレーキ線でブレーキパッドで完了します。
G-POWER M5 Bi-Tronik III with 640 horsepower
G-Power unveils their first iteration of the super-tuned up BMW M. Dubbed Bi-Tronik III, the sporty sedan takes its limits to a new level. From the factory standard 560 hp/ 680 Nm, the German tuner pushes the M5 to now produce 640 horsepower and 777 Nm of torque (572 lb of torque).
0 to 62 mph now comes in just 3.9 seconds and top speed was raised to 315 km/h (195 mph).
To cope with the increased power, a G-POWER Braking System is included in the most likely very expensive package (pricing to be released at 2012 Geneva Motor Show). The braking system uses six brake pistons and up to 396 mm brake disc diameter. The G-POWER brake package is completed by brake pads with a larger pad area, higher friction rate as well as metal-coated brake lines.
G-大国はスーパー調整された上に向かうBMW M. Dubbed Bi-Tronik IIIの彼らの最初の繰り返しを明らかにします、スポーツ・セダンは新しいレベルに対するその限度をとります。 工場標準560馬力/680のNmから、現在640馬力とトルク(572lbのトルク)の777のNmを生じるために、ドイツのチューナーは、M5を押します。
0~62mphは現在ちょうど3.9秒入ります、そして、最高の速度は315km/h(195mph)まで増えました。
増加した累乗に対処するために、最も見込みのある非常に高価なパッケージ(2012年のジュネーブ・モーターショーでリリースされる価格設定)に、G-POWER Braking Systemは含まれます。 ブレーキ・システムは、6つのブレーキ・ピストンと最高396mmのブレーキディスク直径を使います。 G-POWERブレーキ一括法案は、より大きなパッド域、より高い摩擦率ならびに金属メッキ・ブレーキ線でブレーキパッドで完了します。
by ozzy3635
| 2012-03-02 16:28
| BMW的ココロ